For Participants
Training to enhance skills to becoming Digital Marketer/Social Influencer for Cross border e-commerce under the “Strengthening Entrepreneurs in LMC for Route#1 Innovation Corridor Development Project” for CLMVT students
Caoer Hong & Punnapon Phetra
Qian Zhao & Chanchai Chan
May Thiri Khit & Thitirat Chareonsawan
Qiqi Fan & Suwoen Lee
Xiangyi Chen & Mananussanun Jongsathapornphun
Xiyuan Mo & Thanakrit Sittipanya
Yingying Yang & Kittika Chanasan
Ying Lu & Kornkamon Promlao
Yun Gu & Huyen Vu
1st September 2023 Green Lake Resort
1st March 2023 Faculty of Mass Communication, CMU
28th February 2023 Chiangmai Grandview Hotel & Convention Center
27th February 2023 Chiangmai Grandview Hotel & Convention Center
26th February 2023 Jing Jai Market & ICDI
25th February 2023 Chiangmai Grandview Hotel & Convention Center
25th February 2023 - 1st March 2023 Chiangmai Grandview Hotel & Convention Center
24th February 2023 Chiangmai Grandview Hotel & Convention Center
Training to enhance skills to becoming Digital Marketer/Social Influencer for Cross border e-commerce under the “Strengthening Entrepreneurs in LMC for Route#1 Innovation Corridor Development Project” for CLMVT students
(10,000 baht/team)
Able to communicate in English at intermediate level (attach your English proficiency scores if applicable)
18-35-year-old
Chinese, Cambodian, Laotian, Myanmarese, Vietnamese, and Thai
- Have experience in running business on any online platform
- Have a social media account, stating number of followers.
Students must be able to participate in all activities.
Training to enhance skills to becoming Digital Marketer/Social Influencer for Cross border e-commerce under the
“Strengthening Entrepreneurs in LMC for Route#1 Innovation Corridor Development Project” for CLMVT students
สำหรับผู้ประกอบการ/SMEs ที่มีสินค้า และต้องการขายสินค้าในประเทศจีน ผ่านแพลตฟอร์มออนไลน์ ของนักการตลาด Digital รุ่นใหม่
การสนับสนุนจากโครงการการจัดแสดงสินค้าต่อหอการค้าจีน กัมพูชา ลาว พม่า เวียดนาม และไทย กว่า 10 หอการค้า ในวันที่ 24 กุมภาพันธ์ 2566
การได้ Matching กับนักการตลาดดิจิทัลรุ่นใหม่ ที่เข้าร่วมโครงการ จำนวน 50 กลุ่ม
การได้รับคำปรึกษา เพื่อพัฒนาสินค้าให้พร้อมเข้าสู่ตลาดจีน จากผู้มีประสบการณ์
การได้รับโอกาสนำสินค้าเข้าไปขายใน Big C (Domestic Platform)